neděle 25. února 2018

Thor: Ragnarok

Thor: Ragnarok

Výsledek obrázku pro thor ragnarok movie poster
Žánr: Akční, dobrodružný, fantasy, sci-fi, komedie
Původ: USA, 2017
Délka: 130 minut
Režie: Taika Waititi
Obsah: Thor je uvězněn na opačném konci vesmíru bez svého mocného kladiva a je nucen pustit se do závodu s časem, aby se vrátil včas do Asgardu a zastavil Ragnarok - zkázu svého domova a konec asgardské civilizace - který se snaží rozpoutat mocný nový nepřítel, nemilosrdná Hela. Především ale musí přežit smrtící gladiátorskou soutěž, v níž se ocitá tváří v tvář svému bývalému spojenci z řad Avengers - neuvěřitelnému Hulkovi. (zdroj: Falcon)


Můj názor: Abych byla upřímná, tak jsem ze začátku měla z Thora smíšené pocity. Těšila jsem se na něj díky vtipným "ukázkám" z natáčení, ale zároveň jsem se bála, že se těším až moc a budu se nudit jako u minulých dvou dílů. O to jsem byla dost překvapená, co se dělo dál.
Ragnarok totiž nerežírovali bratři Russové, za což jsem byla neskutečně ráda a pokud jsou někteří z vás skalními fanoušci Marvelu, víte proč. Další příjemná změna: poster k filmu. Proč? Protože barvy.

To, čeho jsem se bála, tam nakonec ani vůbec nebylo a nahradilo to svižné a hlavně akční obrátky. Co mě na filmu bavilo nejvíc? Práce s kamerou, barvy (!!!), postavy a světe div se, vtipy. První a druhý díl Thora byly strohé, člověk se u nich moc nezasmál, ale v Ragnaroku jste spíš očekávali chvíli, kdy se budete moci svobodně nadechnout.

Pár věcí z filmu mi zůstalo v hlavě nedořešených, tak snad v Infinity War (poslední Avengři, co budu dělat se životem, nevím) se konečně všechno rozuzlí a já si konečně pořádně oddechnu (a pak budu brečet, že končí jedna velká éra mého života 😀 - úsměv skrz bolest).

Co musím mimo jiné vychválit je Valkýra (a vlastně všechny nové postavy). Filmu totiž přidávají něco nového, svěžího, čímž si to u mě nový Thor ještě více vylepšil.

Rok 2017 mi rozhodně štěstí nepřinesl, ale přinesl mi Ragnarok, což je lepší než štěstí.

100%

Žádné komentáře:

Okomentovat