neděle 1. dubna 2018

[WRAP UP] březen 2018

Je zajímavé, že za měsíc na blog zveřejním dva články, ale na wrap up se vždycky těším jak malá. Tak už fakt nevím, čím to je, ale musím konečně pohnout zadkem a něco začít konečně dělat. 


PŘEČTENO

Reset, Amy Tintera
10. března - 13. března
⭐⭐⭐/⭐⭐

Temnější tvář magie, V. E. Schwab
19. března - 29. března
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU


FILMY A SERIÁLY

Rozkoukáno: Lucifer, Laughter in Waikiki

Zhlédnuto:
Dear Fair Lady Kong Shim
Tohle bylo fajn. Občas mě postavy fakt štvaly a zápletka se možná vlekla moc dlouho, ale ten konec! Ježíš, to bylo tak jiný, než jiná dramata, která jsem viděla a strašně mě to bavilo. ⭐⭐⭐+/⭐⭐

Black Panther
Skvostná marvelovka. Taková malinká příprava na Infinity War (už tento měsíc!!!!!!!!!). ⭐⭐⭐⭐⭐

Noční zvířata
V Americe zažila Noční zvířata strašně velký boom, tak jsem si řekla, že se na to kvůli Amy a Jakeovi podívám. Nevěděla jsem, co od filmu očekávat, protože jsem o něm nevěděla zhola nic. Byl to tudíž fakt zvláštní zážitek. Tak divný film jsem už dlouho neviděla. ⭐⭐+/⭐⭐⭐

HUDBA

Asi šest korejských písniček, docela pokrok, ne? Minulý měsíc totiž vydal J-Hope z BTS své sólové album, takže šup šup. 

Žádné komentáře:

Okomentovat